Om hun doelgroep te bereiken is de Honeymoon shop op veel verschillende media aanwezig. Als ontwerper moet je dan ook goed weten wat technisch mogelijk is. Soms moet je hierin ook adviseren naar de klant toe. Doel van de werkzaamheden zijn o.a. de huisstijl goed doorvoeren in de verschillende uitingen en ontwerpen maken voor speciale campagnes die moeten prikkelen.
Als ontwerper verantwoordelijk voor het gehele redesign van hun website. Op de homepage is genoeg ruimte gecreëerd om makkelijk te kunnen wisselen met actuele content.
Zo is er in aan de bovenzijde van de homepage een gedeelte die geschikt is om acties te promoten.
De kleuren zijn in rustige zachte tinten en de call-to-action heeft als enige een opvallende kleur.
Voor speciales acties heb ik landingspagina’s ontworpen. Deze pagina’s worden gepromoot via social media en bannercampagnes. Bij campagnes kun je ook iets variëren met de kleuren.
Website Honeymoon shop
Of het nu Facebook, Twitter of AdWords is, voor elk medium kan ik visuals ontwerpen die aan het juiste formaat en gewicht voldoen. Binnen de technische voorwaarden is het dan ook altijd een uitdaging een ontwerp te maken die ook goed past bij de betreffende campagne.
Ik heb voor de Honeymoon shop de email marketing opgezet. Hiermee kunnen ook de speciale acties gepromoot worden. Ik heb voor hun een email layout opgezet waarin een mooie visual kan worden geplaatst. En er is ruimte voor het promoten van verschillende jurken.
Bekijk de nieuwsbrief online